What Suppose I Do???

ASSALAMUALAIKUM


hmm..cuti ni kadang2 menyeronokkan..sgt2 menyeronokkan..especially time kite da lame xdpt rest yang cukup..ditambah lak ngan darjah ketensenan yang melampau yg menyebabkan kite mcm da xleh nak handle mende 2..so kite memerlukan rest yg panjang ataupun kalu yang da kije bley mintak cuti..hehehe..but..bile da lame sgt ia akan jadi satu mende yang sangat membusankan..apetah lagi bile mende yang sama dilakukan tetiap ari..ataupun xde mende langsung yang nak dibuat..hehe..ha mende ni r tgh aku alami skung..KUBUSANAN..bukan sbb xde mende nak wat..tp asik mengulang rutin harian yang same..hmm..

ape rutin arian aku??senang je..bak kate angah aku r.."ko ni da mcm kelawar da"...hahaha..maksudnye pe ek??asal kelawar??bukan tenggiling my peberet??hehehe..sbb nye kelawar makhluk yang bejage tengah malam n siang2 die membute...hahaha..same r aku skung ni..tido lewat..bangun bile matahari da tegak atas kepala..nasib baek r aku ni dilahirkan sebagai lelaki..kalu pompuan aku rase mengucap panjang da mak aku tetiap ari..hehe..tp nasib baek r mak ngan my big bos x bising..dorg paham kot...hehe..actually bukan paham..dorg da lali ngan pangai aku ni..hahaha

pas 2..pas mandi+makan+solat..aku da xtau mende nak wat..yang slalu aku wat..bukak laptop..men tenet..men game..chating..kalu kuar pon lepak kedai membe..2 pon busan gak bile lepak kedai die..nothing 2 do..pas aku busan mengadap laptop..ak bukak plak tv..ade cite best ak layan..xde ak tutup balik ngadap balik laptop aku..korg boley bayangkan x betape busannye aku..huhu..tp aku kene betahan sampai dalam kul 5.30 cm 2 r..sbb pas 2 aku besiap g maen badminton lak..tapi kalu ujan xde r..sbb aku g naek tenggiling ak 2 je..kalu ujan tpks r aku dok lepak umah je..huhuhu...

malam..pas isya' aku ngan angah aku slalunye berebut sape nak pakai tenet dulu..slalunye aku r yang menang..sb ni rete aku kan..hahaha..kalu malam jumaat n sabtu lak aku g maen badminton..so petangnye xpegi r..kalu x aku duk ngadap tv n laptop sampai r mate aku da xleh handle nak bukak da..


mcm 2 je r rutin harian aku tetiap ari..ramai yang yang kate.."ko kan da abes..asal x cari kije je"...hmm...sbnonye bukan aku xnak cari keje..aku ade plan lain..hehehe...nanti r aku citekan ek..cume yang aku arap skung ni korang doakan byk2 agar pe yang aku da plan 2 menjadi dan mendapat izin dari Allah SWT hendaknye..AMIN..



1 comments:

Z[A]KY said...

hahahaha...aku tau aper plan dlm kepala otak ko ni..hehehe...anyway aku doakn ko k...

p/s: weh tuk aper gambo mcm jmbu air tue?ckple...

Post a Comment